« Tagasi

Põhja-Sakala vallavalitsuse 15.05.2024 istungil otsustati:

  1. Moodustati Põhja-Sakala valla arengukava 2023–2030 ülevaatamiseks ajutine komisjon koosseisus:
    1) vallavanem, komisjoni esimees;
    2) humanitaarvaldkonna abivallavanem;
    3) majandusvaldkonna abivallavanem;
    4) vallasekretär/kantseleijuht;
    5) pearaamatupidaja;
    6) haridus- ja kultuurispetsialist;
    7) sotsiaalosakonna juhataja;
    8) arendus- ja hankespetsialist;
    9) teedespetsialist;
    10) volikogu esimees;
    11) volikogu aseesimees;
    12) revisjonikomisjoni esimees;
    13) sotsiaalkomisjoni esimees;
    14) haridus- ja kultuurikomisjoni esimees;
    15) eelarve- ja majanduskomisjoni esimees.
    Komisjoni pädevuses on arengukava ülevaatamine, selle muutmiseks vajalike dokumentide koostamine ja laekunud ettepanekute osas seisukoha kujundamine. Komisjoni volitused kehtivad kuni arengukava muudatuste kinnitamiseni.
     
  2. Kinnitati komisjoni tegevuste ajakava Põhja-Sakala valla arengukava 2023–2030 muutmiseks:
20.–22. nädal Ettepanekute kogumine hallatavatelt asutustelt, volikogu alatistelt komisjonidelt, vallavalitsuse struktuuriüksustelt, vallavalitsusest ja elanikelt.
22.–23. nädal Komisjoni liikmete poolt laekunud ettepanekutega tutvumine ja nende osas seisukoha võtmine.
23. nädal Arengukava muutmise eelnõu kooskõlastamine vallavalitsuses ja dokumentide lõplik vormistamine.
20.06.2024 Eelnõu I lugemine volikogus ja avalikule väljapanekule suunamine.
Peale avalikku väljapanekut Komisjoni liikmete poolt avalikul väljapanekul laekunud ettepanekutega tutvumine. Komisjoni koosolek(ud) ja laekunud ettepanekute osas seisukoha kujundamine.
35.–36. nädal Arengukava muutmise eelnõu kooskõlastamine vallavalitsuses ja dokumentide lõplik vormistamine.
26.09.2024 Eelnõu II lugemine volikogus.